Innan dagen börjar vill jag bara tacka för era kommentarer som mer än någonsin stärker mig/oss i att A-kassan tagit fel beslut...
Det är t.o.m så att min gamla stridslust börjar vakna,tssss! Här ska f-n i mig protesteras så örona och pennan glöder!
Ha en sköööön dag go vänner!

Go girl...håller tummarna och skickar styrka i tanken...
SvaraRaderaHej finaste vän o partikamrat!
SvaraRaderaBlir så ledsen då jag läser om din pojke,självklart att du vill hjälpa till!!Det är stor skillnad på att hjälpa och 'skämma bort' ungarna!
Sen är det väl så att det kommer olika tillfällen i livet då det behövs nån som bryr sig,tänk så skönt att ha en Mamma som dig.
Världen skulle se mycket bättre ut om det fanns fler av din sort.
Säger som Babbi..j_la paragrafryttare är vad de är,låter ju helt självklart att han ska ha sin A-kassa kvar,men som fler sagt..man blir knappt förvånad av ngt i detta underliga samhälle,hoppas verkligen du fick fatt i någon att tala med?Bara DET är snart stört omöjligt.
INGA telefon nummer publiceras någonstans och OM man mot alla odds kommer fram,ja då är det i en annan del av Sverige man svarar..typ;)
Läste i ett tidigare blogginlägg att du kört med smal/mager mat,Marianne?Dottern här i huset ändrade vanor för ett tag sen o nu kör hon LCHF-mat..Jösses så mycket gott o inte alls så krångligt eller tråkigt!Har du provat den varianten?
Det verkar kanonbra och vi kan alla äta ungf detsamma.Det HON saknar mest är nog än sålänge KNÄCKEBRÖD,hahaha
Jag har en del bra tips på länkar till olika recept ställen OM du e' intresserad.Iofs är det ju bara att googla på det.
Garanterat INGEN smal o mager mat,tvärtom.
"Att tro att man blir FET av FETT,är lika korkat som att tro att man blir GRÖN av Grönsaker"läste jag någonstanns mitt i all LCHF info;))
Lycka till Med din kamp vid sonens sida,likaså kampen med/mot kalorierna.
Ta gott hand om dig bästaste Marianne.Jag älskar dig.
Kramen är som alltid innerlig
Lycka till med kampen, klart ni ska kämpa o överklaga! Här lever vi för tillfället på en Alfa-kassa-ersättning, ca 1000 i veckan får maken o så har vi min stora sjukpension. Men, kanske finns en ljusning, nästa vecka ska han testa att sälja värmepumpar. Åter ett provisionsjobb, verkar inte finnas annat, men kanske ger det lite mer klirr i kassan.
SvaraRaderaHa nu en skön och underbar helg, här blir det skidor i tevesoffan mellan alla hundpromenader med egna och lånade jyckar...
Kram från pörtet