Kärt barn har många namn och lika många är åsikterna om när man ska äta dem. Jag kan bara inte hålla mig... Så fort jag ser dem är jag såld! Gyllenbruna, fluffig grädde och massor av len mandelmassa,guuuu så gott!
Jag gillar också Fastlagsbullar, men jag vill inte äta dem före Lussekatterna. Men det är klart det går ju att äta dem direkt efter vartannat, eller....? Sen kan man väl inte röra sig. Kram
Semlor har jag inte sett i affären än,men lussekatterna har kommit redan. Lite för tidigt,tycker jag.Men jag har tjuvstartat med Kung Oscars pepparkakor.Mums. Kram LISA
Har läst ikapp lite nu :) Spökerier... Jodå, säkert förekommer det :) Absolut, man kam ha tittat efter nått lääänge o efter ett tag så... Jodå, nog ligger det framför ögonen. Vad ska man tro då ? Kram på dej (ser fram emot en video insp ;) )
Jag gillar också Fastlagsbullar, men jag vill inte äta dem före Lussekatterna. Men det är klart det går ju att äta dem direkt efter vartannat, eller....? Sen kan man väl inte röra sig. Kram
SvaraRaderaSemlor har jag inte sett i affären än,men lussekatterna har kommit redan. Lite för tidigt,tycker jag.Men jag har tjuvstartat med Kung Oscars pepparkakor.Mums. Kram LISA
SvaraRaderaHar läst ikapp lite nu :)
SvaraRaderaSpökerier... Jodå, säkert förekommer det :)
Absolut, man kam ha tittat efter nått lääänge o efter ett tag så... Jodå, nog ligger det framför ögonen.
Vad ska man tro då ?
Kram på dej (ser fram emot en video insp ;) )