Ring klocka ring...
för upprättelse åt de sjuka!
Ring,klocka ring...
för hopp åt de förtvivlade !
Ring klocka ring...
för att våra unga ska orka leva!
Ring klocka ring...
för trygghet o glädje åt våra gamla!
Ring klocka ring...
för arbete o bostäder åt alla!
Ring klocka ring...
för rättvisa,solidaritet och sanning!
Ring klocka ring....
för ett..
Gott Nytt År!
Tro,hopp och kärlek,var rädda om varandra!
Hoppas din nyårsafton blir bra.
SvaraRaderaSjälv ska jag nu gå och fika hos någon som tjatat sig till mitt besök, och jag lär inte stanna länge för jag gillar inte folk som snackar hela tiden
Och du Marianne, du behöver inte be om ursäkt för att du svor i din kommentar till mig.
Ha det gott
mvh
Ring klocka ring för dej och de dina.Tack för det här året. Din blogg gör mej alltid glad! Kram. LISA
SvaraRaderaJag önskar dig en trevlig nyårsafton och en god fortsättning på det nya året. Vi "ses". Kram
SvaraRaderaMmmm... inte utan - o den klockan behöver nog ringa mer än när de e nyår!! Mycke ser ut att va ett, men är nåt helt annat, o de finns många falska därute - tyvärr... Hoppas att du/ni får ett bra 2012... Kram kram, från andra sidan åsen :D
SvaraRaderaGomorron Gumman.
SvaraRaderaSå fint du har skrivit , med omtanke ! :o)
Hoppas du haft riktigt roligt igår!
Idag är första dagen på nya året och jag hoppas du får en fin sådan.
Kram!