fredag 27 januari 2012

Hmmm?

Eken: Skulle du vilja ha en fettsugning?


Ska jag slå honom på käften eller tacka och ta emot?! Och rymma med stålarna,moaaahaaa!

6 kommentarer:

  1. Marianne - egentligen ska man inte ha favoriter.
    men jag gillar dina kommentarer, du verkar vara en tant med krut

    mvh

    SvaraRadera
  2. Tacka och ta emot,,fast gör nåt annat med pengarna :o)
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Bara för att han frågar om du vill ha en fettsugning så innebär det ju inte att han kommer att ge dej en.
    Det kan också vara så att han tillhör den grupp av män som gillar att få stryk!!

    SvaraRadera
  4. FK och andra instanser tror att man snällt sitter och väntar på utbetalning. Och de tror att man kan leva på luft och vatten.

    Helt vansinnigt att ej kunna ge besked när pengarna kommer, troligen om 3 veckor på ordinarie utbetalningsdag.

    Tack och lov att jag får pengar från annat håll

    Ha en fortsatt bra kväll
    mvh

    SvaraRadera
  5. Hahaha..ta pengarna och dra. Och köp dig något riktigt bra.
    Ops...där fick jag till ett rim också ;)
    Kram!

    SvaraRadera
  6. Mot eld! Skulle du vila ha en "petternicklas" förstoring!!!! Fniss"........

    SvaraRadera