fredag 6 januari 2012

Ledsen

Vi har fått det sorgliga beskedet att Ekens syster och min kära,kära "amerikanska" svägerska lämnat oss!

En till älskad människa borta?! Fantastiska skratt,härliga minnen och "finska pinnar",det var hon för mig!
                                                                            *With Love*

"Aldrig mer"! Så svårt att ta in vidden av de två små orden!

Ha en fin dag allesammans,kram!

7 kommentarer:

  1. Förstår så väl hur det känns, och skickar tusen styrkekramar till er ♥♥♥

    SvaraRadera
  2. Tungt!Kramar om <3
    /mariannE

    SvaraRadera
  3. Usch fy så tragiskt! Det goda är att ni haft henne i era liv! Kram

    SvaraRadera
  4. Jag beklgar verkligen er förlust av svägerska / syster...
    Gick hon bort bara "så där" eller var hon sjuk så ni visste det kunde bli så inom den närmsta tiden..??
    Jobbigt i vilket fall som helst.. :o((

    Ta hand om dig nu vännen.. // Varm kram Annelie

    SvaraRadera