Vi har fått det sorgliga beskedet att Ekens syster och min kära,kära "amerikanska" svägerska lämnat oss!
En till älskad människa borta?! Fantastiska skratt,härliga minnen och "finska pinnar",det var hon för mig!
*With Love*
"Aldrig mer"! Så svårt att ta in vidden av de två små orden!
Ha en fin dag allesammans,kram!

:o( Beklagar sorgen.
SvaraRaderaKram
Kram till er båda. LISA
SvaraRaderaTänker på er. Kram
SvaraRaderaFörstår så väl hur det känns, och skickar tusen styrkekramar till er ♥♥♥
SvaraRaderaTungt!Kramar om <3
SvaraRadera/mariannE
Usch fy så tragiskt! Det goda är att ni haft henne i era liv! Kram
SvaraRaderaJag beklgar verkligen er förlust av svägerska / syster...
SvaraRaderaGick hon bort bara "så där" eller var hon sjuk så ni visste det kunde bli så inom den närmsta tiden..??
Jobbigt i vilket fall som helst.. :o((
Ta hand om dig nu vännen.. // Varm kram Annelie