fredag 2 mars 2012

Problemet löst

Det U-ttröttande,S-innesstörande,B-ekymret är löst...japp!
Jag bjöd helt enkelt hem mellan-sonen på film o fredagsmys men framför allt så lockade jag med  god mamma-mat,något som alltid "går hem".

Bara att få träffa honom hade egentligen räckt för min del men nu blir det alltså dubbelt upp...han får god mat och jag får goda råd! Perfekt!

1 kommentar:

  1. Visst är det tur att våra barn kan det där om usb mm :)
    Det är sååå mycket som är främmande nu för tiden :)
    Ha en skön helg, kramen

    SvaraRadera