"Vita arkivet"
Inkontinensskydd
Glasögon-rabatt
Corega till extrapris
Sälj din lägenhet
Ni har säkert redan gissat vad det här är?!
Just det....delar av den senaste tidens "riktade" reklam-post! Som i regel börja med:Kära Marianne eller "Marianne vi vill"
Jaså,jahaja...men det vill inte jag!
Så,plötsligt, igår..... kom det här! Från goa svärdottern!
Glad-post!
Tittar in som hastigast och tackar allra mjukast för din kommentar hos mig, men ska ta mig en rejäl runda härinne lite senare...
SvaraRaderaHärligare post finns inte att uppbringa! Vilka sötnosar ♥♥
Hej. Men en grej har du missat! Hos mej kommer det "Extrapris" på gravstenar!Man kanske skulle passa på?
SvaraRaderaDet är sanslöst med denna reklam som bara dräller in ,både i brevlådan och i datorn.
Vill allt bestämma själv vad jag skall ha.Då är ju "Vita Arkivet" faktiskt det enda som är gångbart.
Om dom bryr sej om att läsa,förstås,dom som blir kvar.
Ha det . Kram LISA
*fniss*...så BRA fångat! Känner igen mig, vi är troligen samma årgång. Men du vet väl att årgångsviner(ibland) är goda, mjuka m.m.
SvaraRaderaMå väl & vink vink.
Mycket bättre post det där sista :)
SvaraRaderaKram
Gladpost - underbart när det dimper ner i brevlådan :)
SvaraRadera