tisdag 29 maj 2012

Full rulle

Det är mycket nu...det ska fixas både det ena och andra sen ska jag till frissan och få en sommarstajling.Sen en snabb kopp kaffe innan jag ska vidare till vårdcentralen och kolla upp min hals..

 Jag har,sen ett par månader tillbaka ,svårt att svälja och det känns som det sitter en väldigt irriterande "klump" ivägen.Please håll tummarna för att det är nåt lättåtgärdat. Jag är absolut inte hypokondrisk men man ska definitivt inte surfa runt på internet och leta efter svar....jisses vad många hiskeliga sjukdomar det finns som är kopplade till öron-näs och hals,brrrrr!

Hoppas alla får en fin dag :-)

4 kommentarer:

  1. Hej. Jag lyckades trycka bort kommentaren så nu börjar jag om. Det är alltid vanskligt att ställa diagnoser från nätet. Man blir bara ännu mer orolig då. Hoppas att du får ett lugnande besked på vårdcentralen. Och att frisyren blev snygg! Kram LISA

    SvaraRadera
  2. Man ska inte titta runt på nätet när man är sjuk. Då har man ju alla slags olika sjukdomar

    Hoppas att din tisdag har varit bra
    mvh

    SvaraRadera
  3. Jag håller tummarna för att du har fått en lugnande besked i dag,

    SvaraRadera
  4. Nä hypokondriker kan vem som helst bli om man kollar nätet efter sjukdomar. Men halsmandlar eller problem med sköldkörteln kanske..du mår väl inte dåligt i övrigt? Krya på dig..Kram

    SvaraRadera