fredag 17 augusti 2012

Beach boy,s

Igår kollade jag igenom mina fotomappar med tanken att rensa bort sånt som inte känns viktigt att spara.Då hittade jag det här......

 fotot på mina, nu 13-åriga, barnbarn! Håll med om att sötare badpojkar får man leta efter?!

Önskar alla en fin början på helgen!

5 kommentarer:

  1. Sådana sötnosar kan man inte radera. Jag fick också en släng av sortera-foton-sjukan nu i sommar, men till sist visade det sig att det var bara ett fåtal foton som kändes "onödiga". Och det var absolut inga barnbarnsbílder. Kram

    SvaraRadera
  2. Längesen som jag såg sådana snygga badpojkar.
    När de blir större lär flickorna slänga trånande blickar på dom

    Vet inte om du har noterat, men jag har 1 till blogg - http://snawitz59.blogspot.com

    Gonatt och ha en bra söndag

    SvaraRadera
  3. Som att leta efter nål i höstack! Ljuvliga
    Kramelikram
    /mariannE
    PS: GLAD att du dammat av dina Livstycken!

    SvaraRadera