Lite konstigt känns det allt att vara här igen efter så lång tids "semester" Än så länge tar jag det lite lugnt och tittar mest in för att damma och kolla läget så....
Därför mjukstartar jag med två festliga reklamfilmer från 2009 på "Sura gubben"..... min bror! Malmöfestivalen börjar i helgen!
Hej!
SvaraRaderaOch välkommen åter
Hoppas allt är bra med dig
Vad glad jag blev när jag såg din kommentar i min blogg
På återhörande
Välkommen tillbaka från semestern. Hoppas du haft det jätteskönt. Kram
SvaraRaderaDet blir lite uppehåll emellanåt men vi tar nya tag :)
SvaraRaderaKramen