onsdag 15 augusti 2012

Mjukstart

Lite konstigt känns det allt att vara här igen efter så lång tids "semester" Än så länge tar jag det lite lugnt och tittar mest in för att damma och kolla läget så....

Därför mjukstartar jag med två  festliga reklamfilmer från 2009 på "Sura gubben"..... min bror! Malmöfestivalen  börjar i helgen!




Ha det gott i solen!

3 kommentarer:

  1. Hej!

    Och välkommen åter
    Hoppas allt är bra med dig

    Vad glad jag blev när jag såg din kommentar i min blogg

    På återhörande

    SvaraRadera
  2. Välkommen tillbaka från semestern. Hoppas du haft det jätteskönt. Kram

    SvaraRadera
  3. Det blir lite uppehåll emellanåt men vi tar nya tag :)
    Kramen

    SvaraRadera