går runt som en äggsjuk höna och tvekar om jag vill eller inte vill tvätta mina skitiga vardagsrumsfönster.....är det lönt?? Blir det kanske ösregn?? Dessutom måste man klättra upp och skruva loss fem skruvar för att öppna dom!
Usch,jag kan inte bestämma mig?!
Snacka om I-landsproblem???
Usch,, skitiga fönster kan jag bara inte se,,, jag får tuppjuck direkt då.
SvaraRaderaHar mani på det,, men det är lätt att putsa fönstrena här,, bara in & utsidan... å sen att få byta gardiner.. *älskar det*
Ha en finfin dá med eller utan fönsterputs... // Kramen
Hade tänkt putsa fönster jag med..men mitt revben har börjat göra ont igen så jag skiter i det. Får ändå göra om det till våren :)
SvaraRaderadet kanske blir regn imorgon som tvättar bort det värsta.
SvaraRaderaHej. Onödigt arbete! Det regnar säkert i morgon.Och skulle solen mot förmodan visa sej,så är det mycket roligare att gå ut och njuta av det vackra vädret! Kram LISA
SvaraRaderaLyssna på Lisa! Hon e en klok tjej.. Håller med - fast IBLAND kan man få en PMS-attack o ta ett röj.. O visst e de trevligt me rena fönster åsså.. men de finns viktigare saker här i livet...
SvaraRaderaKramkram...
SvaraRaderaBRAVO,, duktig du är..
Men du,, jag ljög liiite i mitt förra inlägg, det är för det mesta mannen som putsar (med frågan om han vill göra det från mig) och jag stryker och byter gardinerna (med hjälp av gubben).
Så, vi är ett bra team där.. :o))
Ha det bäst och hälsa din "gubbe" också.. // Kramelikram
asch..strunta i dom,,jag tog mina och det blev ingen större skillnad.
SvaraRaderaDet är snyggt med fördragna gardiner.... ?!?!?! :o/
Kraaaaaaaaaaaaaaaaam
Äh, hoppas du struntade i det ;) För jag tänker inte göra ett skvatt åt mina i höst !!
SvaraRaderaSen har jag hört att man ska inte dela på fönstren o putsa emellan på hösten !! Å det rådet lyder jag slaviskt !!Gör så du me ;)
Kramar till dig från mig :)
Enkelt val. Söndagar är ju ändå en vilodag (Tänk på den och hedra den eller DET var kanske förädrarna man skulle hedra). Nåväl nu är det måndag och det spännande svaret blev: JA/NEJ / Halva/ ? Vad du än beslutade dej för så gjorde du ju rätt i dina egna ögon, eller hur? Här putsas i alla fall inga fönster detta året, så det så! ( Blåser så hiskeligt och gör ingen skillnad ändå). Skulle vara känslan att ha dom putsade i så fall men det kan man få på kondis av en bakelse också ;) Kram på sej från bunkern i Tornet
SvaraRaderaVänta tills vårsolen tittar fram. Allt känns mycket lättare då!
SvaraRaderaHa det fint!
/SA
Du är inte ensam - om jag säger så!
SvaraRadera