Vilket utbud av vackra växter! För att inte tala om ostaffären. Om du flyttar in där och bor där i framtiden så kan jag gott tänka mig att stanna till ett par veckor då och då!KraM.
Vilket utbud av vackra växter! För att inte tala om ostaffären. Om du flyttar in där och bor där i framtiden så kan jag gott tänka mig att stanna till ett par veckor då och då!
SvaraRaderaKraM.