onsdag 28 juli 2010

Foto



Torget!



Ostaffären!

1 kommentar:

  1. Vilket utbud av vackra växter! För att inte tala om ostaffären. Om du flyttar in där och bor där i framtiden så kan jag gott tänka mig att stanna till ett par veckor då och då!
    KraM.

    SvaraRadera