I den här vackra ceremonisalen säger vi adjö till en man som påverkat mitt liv mer än jag tror han förstod!
Det är inte alla förunnat att möta en person som "Bela" och jag är så tacksam som fått ha honom till vän.
Det finns oändligt mycket att säga för att beskriva honom men jag nöjer mig med ett....
God.......genuint god!
R.I.P älskade vän!

Tänker på dej! Det är alltid smärtsamt när någon man tycker om,inte längre finns bland oss.Kram LISA
SvaraRaderaSvårt att ta in att man aldrig ses igen i detta livet i alla fall...tänker på dig, Kram
SvaraRaderaKvarvarande djupa, mörka hål efter alla som betytt nåt i ens liv men som dött i ens tycke i förtid som en perforerad ost ligger ju som en hinna över 'trött' hjärta och det är inte Glad Pack precis. Hjälper inte att fylla hålen med något annat heller. Trösten är väl att TRO! Tro på att man ses igen och känner igen varandra då!
SvaraRaderaKramar om dej och tack för fina talande bilder vännen.
/mariannE
Alltid jobbigt när någon god männinska lämnar oss här, men jag brukar tänka att de alltid finns med mig, vad som än händer! Dom finns i mitt hjärta, nu och för alltid!
SvaraRaderaJag hoppas du får en fin nyår och ett Gott Nytt 2011!