Hoppas ni fick en härlig dag tillsammans:) Trevlig helg balla Malla. Kram
Hoppas ni hade de mysigt :D Mi dissade mej o körde till sin lillsyrra i Halmstad i stället.. De e så mysigt att dom e så sams, så de gör inget. Ha nu en superhelg o hoppas de gick bra me lakanen... kram kram..
Hoppas ni fick en härlig dag tillsammans:) Trevlig helg balla Malla. Kram
SvaraRaderaHoppas ni hade de mysigt :D Mi dissade mej o körde till sin lillsyrra i Halmstad i stället..
SvaraRaderaDe e så mysigt att dom e så sams, så de gör inget.
Ha nu en superhelg o hoppas de gick bra me lakanen... kram kram..