fredag 11 mars 2011

Ser fram emot.....

en dag med dotter och barnbarn! Alltid jättemysigt!

Ha en fin fredag allesammans!!

2 kommentarer:

  1. Hoppas ni fick en härlig dag tillsammans:) Trevlig helg balla Malla. Kram

    SvaraRadera
  2. Hoppas ni hade de mysigt :D Mi dissade mej o körde till sin lillsyrra i Halmstad i stället..
    De e så mysigt att dom e så sams, så de gör inget.
    Ha nu en superhelg o hoppas de gick bra me lakanen... kram kram..

    SvaraRadera