Tio minuter senare stod hon innanför min dörr,hämtade körkortet och lämnade den här...
En superfin picknickfilt som man kan vika som en väska och med handtag att bära den!
Jag som absolut inte haft en tanke på "hittelön" blev förstås väldigt glad!
Älsklinggrön....och med text! Wow,jag som äääälskar text,mmm!
Nu ska jag visa er nåt helt annat!
Mitt under regn o rusk har den här skönheten öppnat sina knoppar!
Att den över huvud taget överlevt vintern på balkongen är iaf. för mig ett mirakel! Jag klippte ner de "stendöda" spröda grenarna i April och så hände det här!
Ni såg säkert att jag klantade till "tipset",suck,suck....så går det när man ska göra sig till,tssss!
Nu är det rätt stad.....A-v-e-s-t-a som bevisligen ligger i Dalarna!
Slut i rutan.....dags för jordgubbar och vispgrädde,mums! Måååånga jordgubbar och mycket grädde!
De låter som en kalasdag :D Vi firar inte, men lilla tjejen o hennes pojkvän va hemma o blev bjussade på käk iaf... o vi avrundade åss me jordgubbar o grädde, fast vi hittade en kladdkaka i frysen på Maxi åsså.. Mums!
SvaraRaderaHa de gott! Kram kram
Vilken vacker blomma !!
SvaraRaderaHa det gott, kramen.....
Jätte fin blomma..
SvaraRaderaVa kul att hon hade med sig en tackpresent! Fast det var du ju värd...körkortet är värdefullt. Jag har en rödrutig sån filt och den är jättepraktisk att ta med sig...och lätt. Vad är det för en vacker blomma du har? Sån vill jag ha men det går nog inte för Larsa...Trevlig helg! Kramen..
SvaraRaderaJahaa...en klematis...har aldrig sett andra än blå hahaha. Var väl därför jag inte kände igen den. Ja..Larsa äter allt som blommar...tom änglatrumpeten jag hade en gång...han blev hög som ett berg på den och sov i 1 vecka efteråt. Blomman åkte ut till sopen :(...*kattajefvel*
SvaraRaderaTack för din kommentar hos mig. Vilken vacker Klematis! Mina bara dör trots att de grävs ner i marken enligt konstens alla regler. Ett år gödslade jag nog för mycket och ett år frös de ihjäl. Men jag ger inte upp, ska försöka med att plantera en bredvid ett äppelträd nästa gång. Hälsningar från Erja.
SvaraRadera