tala om hur glad jag är denna soliga fredagsmorgon :-)
Klockan är kvart i åtta och snart kommer min dotter hit och vi ska äta "fete-frukost" och umgås på tu man hand,häääärligt!
Jag dukar fint, kokar ägg och tar fram allt som finns i kylskåpet,nja...inte allt men en hel del smaskigt!

Ååååå,, det är sååå muysigt att äta frukost med nån annan än "bara" sin älskade man.
SvaraRaderaSällan jag gör det, men det har hänt.
Med kvinnan jag är kontaktperson till.
Ha en urmysig fortsättning på denna vackra soliga helg.. // Kramen