torsdag 5 maj 2011

Tack...........och adjö,brrrr!

Nu har jag gjort det! Jag ringde upp min gamla väninna från förr och förklarade så bra o rakt jag kunde hur jag känner. Men fyyyy tusan vad det kändes jobbigt för man vill ju verkligen inte såra. Jag kunde inte riktigt avgöra hur hon tog det men samtalet gick hyfsat bra iaf.

Jag har varit ärlig och sagt exakt hur det är.....varför får jag då både ont i magen och känner mig elak,brrr!

Hur som helst.....jag gjorde det rätta och är nöjd med det men usch så svårt det är att göra en sån här sak,dubbelbrrrrr!

Tack goa ni för all feedback,den gav mod,styrka och klarhet! Er vill jag, för allt smör i Småland, inte "bli av" med och jag hoppas jag är en lika bra vän som ni alltid är!



Kramar om och önskar er en fin dag :-)

4 kommentarer:

  1. Hej.Bra gjort! Jag är glad att ha dej som vän. Man blir så upplyft av dina härliga inlägg. Och du,"Vi måste ses"! Allvarligt. Det vore jätte kul att träffas nån gång. Hur det nu skall gå till. Kassan är för det mesta tom och några pengavinster ser jag inte röken utav.Vill förresten träffa er allihop. Den enda av bloggvännerna som jag träffat är Marita och det var väldigt roligt. Syrran,förstås, och Bittan, men hon var bara en tvärhand hög när det begav sej.
    Nu skall jag gå en trappa ner till tvättstugan,sen går grannen och jag och gör vår medborgerliga plikt.Vi röstar i förtid på biblioteket så är det avklarat.
    Ha en bra dag Kram LISA

    SvaraRadera
  2. Säger som CW..lavvjo!!! Klart att det känns jobbigt när man inte är van att behöva göra sånt. Just det där med att inte vilja såra nån...men hade du inte sagt det nu utan blivit involverad och SEN försökt dra dig ur...DÅ hade du mått pyton. Nu har du varit ärlig i alla fall! Känslan går över...du är ju faktiskt inte skyldig henne nånting över huvudtaget. Kram

    SvaraRadera
  3. Instämmer med både CW och Babbi..Klokt Babbi, om att vara trogen sig själv, vill bara hålla med...;-) Till syvende och sist är det sig själv man måste leva med och sig själv är den sista man ska svika...Kram

    SvaraRadera
  4. Kanon bra jobbat,, du gjorde helt rätt.
    Å detta med dåliga samvete får vi helt enkelt lära oss att leva med,, men det ÄR jobbigt.
    Men, vänta ska du se,, det är SNART borta i glömskan.

    Ha nu en super duper helg med förhoppningsvis massor av både sol & värme.. // Kramen

    SvaraRadera