Antar att du tog en kopp själv också :) Hoppas det smakade bra....Ha det gott, kram....
Var har du hittat den kaffekokaren? Funkar den för cappuccino med? Fattar inte var du hittar alla tokiga bilder. Kram Gunnel
Antar att du tog en kopp själv också :) Hoppas det smakade bra....
SvaraRaderaHa det gott, kram....
Var har du hittat den kaffekokaren? Funkar den för cappuccino med? Fattar inte var du hittar alla tokiga bilder. Kram Gunnel
SvaraRadera