söndag 28 augusti 2011

Kaffe utan grädde

Nu var det meningen att jag skulle plita ner en blogg men så dök Eken upp och vill ha kaffe och uppmärksamhet.
Mor é rar.... så jag sätter väl på en slurk och återkommer lite senare!




See you!

2 kommentarer:

  1. Antar att du tog en kopp själv också :) Hoppas det smakade bra....
    Ha det gott, kram....

    SvaraRadera
  2. Var har du hittat den kaffekokaren? Funkar den för cappuccino med? Fattar inte var du hittar alla tokiga bilder. Kram Gunnel

    SvaraRadera