Förbättring är fint men ska det ske så ska det bli bra och inget annat! Det här är inte bra...
Först hade vi en fyrkantig kåpa,sen förra gången,en rund och naturligtvis "måste" den vara mindre och rektangulär den här gången!
"Å så sätter vi den snett" bara för att "...typ!
Den gulliga tjejen på stegen förstod mitt I-landsproblem! Snett går inte...nix! Hon berättade om sina "snedsteg" och vi var fullständigt överens! Snett är såååå störande!
Och rakt blev det....spikrakt! Nu blåser det friskt,så friskt så jag tror man kan skippa fönen och bara ställa sig "under hålet".Nu ska det bara målas runtom......perfekt!
Killen som var med glodde på mig som om jag hade en skruv lös som tjatade om millimetersnett...
Det ska vara en tjej för att förstå dylika världsomvälvande frågor *blink*
Likadant med köksfläkten!
Förra besiktningen påstod man att min fläkt måste bytas...oj,oj,oj så fel den var! Nu visade den här tjejen att det inte alls är fel fläkt utan bara en struntsak att fixa och gjorde det på "två röda". Hon besparade mig ett par tusen spänn som vi kan ha bra mycket roligare för!
"Tjejer kan"...I like that :-)
Nu ska jag blåsa ner till stan och proviantera.....tusentals sekiner rikare :-)
Ha det gott alla väniskor!
Kvinnor kan...ALLT! Trevlig shopping. Kram
SvaraRaderaHej. Så klart att tjejer skall fixa såna grejer. Dom (vi) har ögon för det estetiska. Jag har rättat till snea "karlinstallationer" så länge jag kan minnas.
SvaraRaderaNu skall jag ut i solen Kram LISA
Håller med dig till 100 %,, minsta lilla snett är såååå störande. Det kan vara så lite så ingen annan än JAG ser det,, å det stör jag mig på.
SvaraRaderaSå, duktig av dig / tjejen som fixade till detta,, för det är inte alls roligt att störa sig på såna saker.
Ha dä bäst.. // Kramen Annelie