Har inte tid att fundera mer på det för nu ska vi iväg och köpa present till ett barnbarn som fyller tretton år i morgon.Ingen lätt uppgift kan jag säga men jag gillar inte att ge honom pengar,iaf. inte varje gång.Funderar allvarligt på att köpa en ukulele som han visat sig vara mycket intresserad av.Ukulele är "inne" nu och flera av hans kompisar spelar.
Elvis...
och John Lennon m.fl spelade t.ex ukulele...Det verkar vara ett roligt instrument!
Slutpratat för nu...ha det gott alla,njut av dagen!


Åh vad duktig du e då. Jag som bara fått fram 4 adventstakar.. *bäst att lägga på ett kol*
SvaraRaderakram.
Jag har också använt dagen till att plocka fram adventsstakar. Jag vet att jag kollade innan jag plockade undan dem i januari att alla lampor var hela, men lik förbannat hade en del dött under vilan. Som tur var hade jag extralampor i en låda. Ibland är man otroligt förutseende. Kram
SvaraRaderaSame procedure as last year, Miss Marianne?;)
SvaraRaderaPå lördag ska jag göra fint,hade jag tänkt.
Kram på dig!
Hejsan svejsan.
SvaraRaderaSå fint det blev då :o)
Om snöfallet. Här är en länk där du kan hitta en kod att lägga in.
MEN!!! Den syns inte så bra på vit bakgrund, då snön är helvit!!! bara så du vet..då kan det vara bra att byta till nåt mörkare.
http://fixa-din.blogspot.com/2011/11/snofall-pa-din-blogg.html