söndag 11 december 2011

Besatt

Jag har drabbats av speljävulen....spelar Scarab solitaire så ögona snurrar i huvet!
Sååå beroendeframkallande och jag har blivit besatt.Gett mig sjutton på att jag ska komma på all-timelistan men än är det en bra bit kvar! Är du en envis vinnarskalle och får lust att prova så kika in här:

ScarabSolitaire

4 kommentarer:

  1. själv har jag fått fnatt på Bubble Saga.
    Men jag fixar bara att spela det en liten stund, sen tar ögonen stryk

    SvaraRadera
  2. Jag har fullt upp med Taipei och Harpan.Hinner inte med fler! Haha...Sov gott. Kram LISA

    SvaraRadera
  3. Oj, det var nått nytt för mig... VAD är scarab ??
    Ha det gott, kram, kram....

    SvaraRadera
  4. Opsan! DET trodde jag aldrig om dig,hahaha!Va' kul! Jätteskönt att ha ngt att 'fly bort' med en stund tycker jag..
    Kramen är innerlig som alltid:))

    SvaraRadera