Sätt klockan på ringning, du måste ju upp och lussa. Eller?
Oj...stress på vilodagen.Inte bra ;)Hoppas att du får en lugnare dag idag.Kram!
Var glad att du kan springa omkring.Själv kan jag fortfarande knappt röra mej efter torsdagens strapatserHa en bra dag
Sätt klockan på ringning, du måste ju upp och lussa. Eller?
SvaraRaderaOj...stress på vilodagen.
SvaraRaderaInte bra ;)
Hoppas att du får en lugnare dag idag.
Kram!
Var glad att du kan springa omkring.
SvaraRaderaSjälv kan jag fortfarande knappt röra mej efter torsdagens strapatser
Ha en bra dag