fredag 23 december 2011

Dan före dan...

9 kommentarer:

  1. Åååhhhh... Så duktig du varit! o så goa dom ser ut!! Köttbullarna.. :) Här kommer att fuskas med dom (skäms lite) men däremot ska Jansson fixas idag. Den brukar alltid va goare dan efter, så i år ska den fixas "dan före" :D o grönkålen ska fixas... Ska jaga lite dammråttor åsså, innan jag håller helg helt. Mell o Martin fixar granen i morron..
    Ha en jättego helg :D
    Kram kram från andra sidan åsen...

    SvaraRadera
  2. God Jul fina Malla! Vet du..jag blev osäker..det kan ha varit på näsan jag tjongade till honom. Men han måste i så fall ha varit nån annanstans innan han kom till dig..jag måste fråga "james" om han minns var bucklan satt! Babbi

    SvaraRadera
  3. En riktigt god jul tillönskas även dig
    Spring nu inte som en tätting imorgon, vila lite också

    mvh

    SvaraRadera
  4. Hihi,, ja jag stod i förrgår och stekte köttbullar av 2 kg nötfärs, gött att göra av såppas mycké när man ändå är på G.
    Jag stekte så brandlarmet tjöt rejält här hemma.. *fniss*
    Snacka om bra köksfläkt då.. :o((

    Nu vill jag passa på att önska er en riktigt GOD JUL..!!!

    Varm julkram

    SvaraRadera
  5. God Jul.
    Ha en riktigt fin dag!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Tassar in på julaftonsmorron och önskar dig en riktigt God Jul...
    medans risgrynsgröten puttrar på spisen.

    Julkram från Rantamor.

    SvaraRadera
  7. Den är "målad"...gjord helt på datorn...

    SvaraRadera
  8. God fortsättning på julen !!
    Kramen....

    SvaraRadera
  9. Jag önskar dig en fortsatt trevlig vecka. Kram

    SvaraRadera