Femtusenetthundra sexton...
femtusenetthundra sjuttooooon...
Ialla fall kändes det så efteråt med fingrar som domnat och ryggen gnisslande som en gisten dörr! Okej,lite överdrivet men nästan iaf.
Nja, inget tusental men 200st... vilket blir exakt tio per skalle om man ska vara noga...och det ska man!
Nu kan man lata sig,äta pepparkakor och sippa glögg hela lillejulafton!
Back to soffkuddarna....Simon o Thomas väntar!
Oj, vad det ser gött ut! Jag skall lägga in makrillen om en stund. Skall bara resa mej ur soffan där jag sjungit med Lotta på Liseberg.Kram och God Jul! LISA
SvaraRaderaGlöm inte att räkna så att alla tar 10 var!!
SvaraRaderasjälv köpte jag mamma scans köttbullar idag, det duger åt mig
Bravo...tjusigt jobbat! Mina ligger i frysen och väntar på att bli upptinade och uppätna. Kramen
SvaraRaderaVille bara önska dig en riktigt fin, bra o trevlig jul !!
SvaraRaderaKram på dej ....
Jag önskar dig en riktigt GOD JUL!
SvaraRaderaHur många har du kvar? Etthundraåttionågonting?
SvaraRaderaHaha, ja herregud, förut ville inga av mina bar eller barnbarn ha mina egna köttbullar på julen, dom smakade konstigt (kryddpeppar). I år struntade jag i vad dom tyckte, på mitt julbord vill jag ha mina egna o inte MammaScan! Rotselleri, nejlika och kardemumma i smeten, o....ALLA åt! Så kan det gå, men du, varför inte steka dem i ugnen nästa år, du slipper både os och fett...
Kram och god fortsättning från pörtet