söndag 8 januari 2012

Glad

Jag har fått en Award  av....... Babbi! Och en till av...Disa  *Ler stort*

Babbi

Disa
  1. Högerklicka på awarden och spara på din dator för att sen lägga in den i din blogg
Liebster betyder käraste och ges till bloggare med mindre än 200 följare.

Tacka den du fått den av och länka till den bloggare du fått den av

Ge den vidare:

Välj ut fem som du vill ge den till och kommentera hos dom.

Jättesvårt för jag gillar varenda en av er!

CW
Babbi
Paula "En finnkäring på nätet"
Pantertanten
Lisa
Disa
Struntar i 200 för Paula måste jag få en....så dé så!

4 kommentarer:

  1. Tack gumman :o) Och du är ju klart värd awarden!
    kram!

    SvaraRadera
  2. Tusen tack, Marianne. Jag har sparat awarden på min dator, men hur gör jag för att få in den på min blogg? Har letat runt som en galning. Kram

    SvaraRadera
  3. Tack så mycket. Nu skall vi se om jag kan få den vidare!Kram

    SvaraRadera