Hej. Hade stora planer på att slänga ut julen.Det sprack när jag var på Maxi och handlade.Dom sålde ut Amaryllis för en billig penning och naturligtvis köpte jag en.Så det får väl vara jul några dagar till.Granen barrar ju inte heller, så jag avvaktar.Köpte även en kålrot så nu blir det rotmos och köttkorv till middag. Mums. Ha det Kram LISA
Hej. Hade stora planer på att slänga ut julen.Det sprack när jag var på Maxi och handlade.Dom sålde ut Amaryllis för en billig penning och naturligtvis köpte jag en.Så det får väl vara jul några dagar till.Granen barrar ju inte heller, så jag avvaktar.Köpte även en kålrot så nu blir det rotmos och köttkorv till middag. Mums.
SvaraRaderaHa det Kram LISA
Samma här!
SvaraRaderaNä...jag har inte stött tån och inte regnar det heller. Men julen...ja,julen den är borta :)
Kram!
Nu blev jag lurad. Trodde du letat fram ett ungdomsfoto...när vi svassade kring i kortkort. Det var tider det. Kram
SvaraRadera