Äntligen....där satt den! Jag
är besatt gillar att spela Scarab solitaire men aldrig förr lyckats stå kvar på "vecko-toppen" utan att bli slagen på målsnöret så gissa om jag blev nöjd med förra veckans resultat. Nu är siktet inställt på "världslistans" All time high....humpedumpedump (visslar)
Men spelandet är också ett sätt att rensa huvudet när det blivit lite "för mycket"....och just nu känns det så. Jag behöver "bara vara",skrota runt och hämta ny luft....
See you!
Nej Marianne, jag slutar aldrig att förvånas.
SvaraRaderaMen man bör ta seden dit man kommer när man flyttar till ett nytt land.
Jag är inte rasist, men försöker att undvika att jobba med invandrare om det inte finns infödda med i arbetslaget
mvh
Jag lägger ofta kort på den sidan,, men har inte registrerat mig. Kanske synd.. :o//
SvaraRaderaJag har en pusselsida jag sitter med rätt så ofta när jag bara vill vara.. också avslappnande.
Ha det bäst.. // Kramen Annelie
Jag spelar också en massa spel men bara på skoj.
SvaraRaderabra som tidsfördriv. Är dock värdelös på kortspelen.
kram
Grattis! Ska hålla tummarna för att du fortsätter vara i topp. Klart att du gör, förresten. Kram
SvaraRaderaTack tack för dina snälla ord på min blogg.
SvaraRaderaSå skönt när man blottar sin smärta och får så många sköna kommentarer och cyberkramar.
Tro mig det hjälper, och jag vet ju att jag inte är ensam om min smärta.
Och jag har en tredje op hängande över mig...men tvekar in i det längsta...
Ha en finfin dag.