Domen 2006 på tio års fängelse för vållande till annans död var ett hån mot vad den här pojken utsattes för
Så fruktansvärt grymt! Att de tio åren nu reducerats till sex är en skymf mot alla "tysta barn" och rättstänkande människor.
2/3 delar kan möjligtvis tillämpas vid vissa brott men för mord,som det här förstås är,borde det vara uteslutet!
Sex år är alltså vad Bobbys liv var värt......6 år?????!!!!!!!
Stackars lille pojke!

SKRÄMMANDE är ordet... en människas liv är inte värt något.
SvaraRaderaMen, fifflar du undan pengar från staten,, ja då jäklar får du fängelsestraff som heter duga...
*man blir ärligt förbannad*
Stackars, stackars pojke... :o((
SV. fortsatte du inte och titta på filmen, eftersom del 2 kom direkt efteråt.. ??
Ha en fin lördag i sommarsolen (värmen vet jag inte då jag inte varit ut).. // Kramen
Finns inte ord som kan beskriva hur orättvisa fängelsestraffen är.
SvaraRaderaBäst jag sätter blixtlås på käften, annars får du en novell från mig
Ha en bra kväll
kram
Jag kan bara säga....Usch o fy....
SvaraRaderaKram på re´