Detsamma önskas dig FAST vädret är mest skit.. *muttrar* Men, vi är hembjudna till ett par vänner på middag, ska bli både skojj och trevligt, sen så ska jag upp i morgon bitti för att jobba,, så det blir en lugn och behaglig midsommarafton (som det ju iofs alltid är).
Glad midsommar tillönskas dig
SvaraRaderaDetsamma önskas dig FAST vädret är mest skit.. *muttrar*
SvaraRaderaMen, vi är hembjudna till ett par vänner på middag, ska bli både skojj och trevligt, sen så ska jag upp i morgon bitti för att jobba,, så det blir en lugn och behaglig midsommarafton (som det ju iofs alltid är).
Varm kram Annelie