fredag 22 juni 2012

Midsommar

Smekande toner från dragspel och fela,barn som dansar i ring....
Skratt o skrål......skål!

Sju sorters blommor....kärleksdröm!
Men någon har plockat en nässla!




2 kommentarer:

  1. Glad midsommar tillönskas dig

    SvaraRadera
  2. Detsamma önskas dig FAST vädret är mest skit.. *muttrar*
    Men, vi är hembjudna till ett par vänner på middag, ska bli både skojj och trevligt, sen så ska jag upp i morgon bitti för att jobba,, så det blir en lugn och behaglig midsommarafton (som det ju iofs alltid är).

    Varm kram Annelie

    SvaraRadera