Eken var hemma hos sig , plötsligt drabbad av "homestyling-feber" och i och med det fått en pockande lust att sy en lampskärm?! Ja,ja,jag vet...man ska le och trycka på gilla när en man bejakar sina feminina sidor men herreguuuud....sy en lampskärm? En fredagkväll ???
Vart tog "du och jag ääääälskling" och de chokladdoppade jordgubbarna vägen...jag bara undrar?!
Jahaja,plötsligt är man är passé.... med utstrålning som en femtonwatts-lampa då eller?!
Då....... Innan jag hann ta den bittra tanken ett steg till ringde telefonen!
"Hej mamma,ska du vara hemma ikväll" Det var min äldste son som frågade om han kunde komma hit efter jobbet!
Jaaaaaaaaaaaaaaaa! Snacka om att lysa upp som en hundrawattare!
Hann inte mer än blinka förrän det ringde.....igen! "Tjena,morsan....vill du se en bra film ikväll? Jag har en vi kan se och som jag tror du kommer att gilla"
En stund senare satt jag i soffan igen.... Med den ena sonen på höger sida och den andre till vänster mådde jag bättre än bäst. Och med munnen full av chips funderade jag på om jag inte har nån lampa som behöver ny skärm..............nästa fredag ;-)
Idag är det måndag igen.....Vädret är som alla vet
Ha det gott där ute,må solen skina på er....

Hahaha! Du är för härlig! Jag tror aldrig jag får uppleva den dan Göran säger han ska sy en lampskärm. I så fall dånar jag av chocken. Kram
SvaraRaderaTack för att du roar oss.
SvaraRaderaDet är helt ok att du inte skriver så ofta, för när du väl skriver får vi en trevlig stund.
Solen har visat sig hos mig lite på eftermiddagen. Så imorgon, tisdag, ska jag göra ett försök att sitta ute en stund
Ha det gott
kram
Hej. Dagens gapflabb! Tack! Du är underbar! Kram LISA
SvaraRaderaHahahaha,, ja här är det som vanligt.. ROLIGT.
SvaraRaderaVad gudomligt härligt att dina söner ringer till dig och vill komma en fredagskväll.
Får jag lov att fråga,, vad gamla är de..??
Ha det allra bäst fast vi har skitvädret.. // Kramen
Hur blev den ? Lampskärmen alltså ;)
SvaraRaderaÅh, va härligt att plötsligt ha två söner i soffan när man inte ens trott att det skulle vara möjligt :) Snacka om fulltankad sen....
Kram på dej....
Åh vad mysigt med en filmkväll med dina grabbar ♥
SvaraRadera*fniss*...sväng på rumpan har du allt!
SvaraRaderaÖnskar dig en fortsatt bra vecka.
Må väl och ha det gott.
Kram & Vink.