Favorit!
Vi tittade också på....
Prinsessornas lekstuga
och den här urgamla....rönnen?!Synd bara att man inte fick veta hur gammal!?
I ravinen rinner porlande bäckar....
ner till havet....
Tänk er när Gustav VI Adolf kom gående här för ett uppfriskande morgondopp i Öresund!
Syrran o jag slog oss ner på närmaste bänk för jag kan lova att det känns i fötterna efter ett par timmar "trappa upp och trappa ner",puh!
Till sist....
ett besök på Slottets glasveranda som har en fantastisk utsikt över parken!
Då lade förstås batteriet i min kamera av så bilden är lånad....men inte blev avslutningen sämre för det!
Vi rundade av med varsin gigantisk räkmacka,ett glas vitt och en stärkande kaffe-tår!
En härlig dag!

Jag ska åka dit i veckan, och nu blev jag verkligen inspirerad av dina fina bilder. Tänk så mycket vackra platser vi har på nära håll. Kram
SvaraRaderaEn riktigt trevlig dag ser jag :)
SvaraRaderaÄr det du eller din syster i trappan ?
Översta bilden, vad är det för blommor ??
Ha en trevlig helg, kramen...
Tack för de fina bilderna som du delade med dig av.
SvaraRaderaOch jag behöver väl inte säga att din text är som vanligt underhållande
Jag var på väg till posten idag, men kom bara till närmaste affär 25 meter bort. Det regnar och blåser här, rena höstvädret. Som bäddat för en innedag med en god bok
Ha en bra lördag, och sköt om dig
mvh
JAA..vilken härlig dag ni fick! Underbart vackert med alla Rhodondenron och den lekstugan gick ju inte av för hackor..där skulle jag kunna tänka mig att bo permanent! Kramen..
SvaraRaderaVilka vackra bilder! Förstår att dagen var härlig både för öga,kropp och själ.
SvaraRaderaÖnskar dig en bra helg.
Vink vink.
Himmel så vackra bilder!! Vilken fin utflykt :)
SvaraRaderaKram
Vilken dag!
SvaraRaderaSå mycket vackert.
Och vilket avslut! :)
Räkmacka..vin...mums!
Kram!