lördag 27 oktober 2012

Härlig lördag



Nyduschad................check!
Tånaglar klippta........check!
Mamelucker på.........check!

Farmors köttbullar...................check!
Efterrätt....................................check!
Godisskål laddad (Läs:rågad).....check!

Slantar på fickan.......................check
Glad i hela kroppen................Yeaaah!....check!

Här gäller det att ha full koll för snart,snart ska jag träffa äldste sonen,svärdotter och  tre av mina "smultron"
En heldag tillsammans står på dags-schemat och jag är om möjligt ännu mer exalterad än igår!

Tripp...

trapp...

trull....
 
 
Som grädde på moset skiner solen från klarblå himmel *Ler mé hela huvet* 
 
Önskar alla fina blogg-väniskor....en fin lördag!
 


 
 
 
 
 
 






3 kommentarer:

  1. Tripp Trapp Trull,goaste smultron!Din dag blev säkert helt fantastisk Kramelikram från Tornet

    SvaraRadera
  2. Check listan klart godkänd! Nu hoppas jag från mitt hjärta att dagen blev jätte fin! Smultron...så ljuvligt namn....jag kallar mina för kryddor! Jag har fem kryddor, så vi kan väl prova krydda dina smultron med någon av mina kryddor....*fniss*. Visst är det som grädde på moset att vara berikad med de där små söta liven?
    Var nu rädd om dig unika Qvinna!
    Kram och vink från mig.

    SvaraRadera
  3. Låter som du har haft det kanon i helgen.
    Men idag är måndag...ny vecka med nya äventyr ;)
    Kram!

    SvaraRadera