Alltså slår jag en signal redan på fredagen för att bestämma tid etc."Men guuuud var det den hääär helgen? Det har jag helt glömt bort och nu har jag bestämt annat....blev svaret!
Inget att haka upp sig på kan tyckas för alla kan vi glömma......om det inte vore för att det här inte var första gången hon drabbats av akut glömska! Innan, har jag visat förståelse och tänkt att sånt händer men den här gången blev jag inte bara besviken utan tvärförbannad!
Det är ju de facto så att människor som ljuger inte tänker på vad de sagt tidigare och i sin enfald inte inser att "vi andra" lägger saker på minnet! I det här fallet mindes jag ett samtal där hon berättat om en liknande händelse med en annan person....
Något "roligare" hade dykt upp och då använde hon samma metod som nu.....Ridå! Det kändes riktigt skönt att få "tvåla till" henne! Och vad framtiden beträffar så blir det ett rungande "aldrig mer" från min sida....Basta finito!
Idag är en ny dag.... Inga planer åt vare sig det ena eller andra hållet så jag fortsätter väl att fundera på obegripligheter *trött leende*
Ha det gott,kram!

Jag instämmer till fullo med vad du skriver. Har själv blivit lika nonchalant behandlad och nu ger jag igen med samma mynt. Men vist blir man förbaskad. Idag är inte mitt humör heller på topp, men det är mest p.g.a. för lite sömn.
SvaraRaderaHa det bra. Kram
Usch så trist att bli behandlad så :(..bättre att dom är ärlig och säger att dom inte har lust OCH meddelar det i god tid. En sån person törs man ju aldrig lita på mer...Fram för dödstraff...mja det kanske var att ta i...men du förstår nog vad jag menar :) Och du som verkar vara en sån go människa ska inte behandlas så :(. Kram kära Balla Malla..
SvaraRaderaDet var en riktigt trist människa, så´na "suger" som de unga säger....
SvaraRaderaNä, lägg inte ser mera energi på den människan du.
Ser att du blivit bjuden på god mat av sonen :) DET är ju hur mysigt som helst :)
Ha det så gott, kram på dig !